my blog's

Tuesday, December 30, 2008

sgt fenat..


hr ni result pmr dh kuar..

pd yg cemerlang gemilang tbilang 2 aku ucapkan tahniah gilos la sbb dh bjaya tempuhi rntgn..

pd yg sedang2 sederhana 2 pn aku ucapkan tahniah coz uols dh cube yg tbaek dn tmampu..~~ayat skema nye mak aii..

n pd yg kurenggg2 2, slmt dtg ke kelas tg 4 yg ujung2.. MUAHAHAHA..

sek aku yg stakat aku tau, 5org dpt 9A.. (yg laen mls nk amik tau.. muahaha..blh gituh?? =p)
ala, bdk KAA (kls aliran ag) mmg patutla dpt 9A pn..
yg plg excited skali off course la guru tg diorg, sape lg kalo bkn ustaz **** aka musuh ketat aku

aku paling nyirap ohh tgk muka die ni..
rmai dh org nasihatkan aku, jgn benci2 die, nti jd suke..
Astaghfirullah..mntg smpg malaikat 44.. xhinginnye aku

sgt mnyakitkan hati aku ohh ustaz 2
suke cr pasal ngn aku
blh die ckp die xhingin nk tgk muka aku sbb muka aku ni xde daya pnarik??
ape kesss??? aku ckp blk kt die, eh saya pn x suh ustaz tgk muke sy rrrr!!! HAMBIK KO!!!
giram2..

oppss..saya adalah sgt tlari tajuk kn uols..huhu!!!
budak2 sek aku pkl 8 pg lg dh tpacak nk amik result
sgtla bsemangat bkobar2 sguh!!
padahal pengetua pn xsmpi lg dr ppd
area kol 11 cmtu, diorg dh blh amik result
kte plak yg xmenang tgn..huhu!!

ohh, aku ade pegang kelas 3G..
korg tau2 jelah..G..nk ujung dh..so result pn phm2 jelah..
byk norr E nye..
manjang EEEEEE
sgt tekanan tau
sorg 2org jek yg ado A, yg laen non ado..huhu

n aku ni ngajor KH 4 bdk2 tg 3..
KH-kamahiran hidup.. tp kmahiran teknikal n perdagangan sajork yg aku ajor
idak ler aku ajor ekonomi umah tangga~~mau tbakar dapur kalo ajor diorg masak. hahaha
nsb bek la aku tgk diorg ni n kelas2 len yg aku ajor xde yg dpt E
kalo x.., dush! dush! dush! PANG kan sajorkkk!! br pueh hati den

xsbr nk tggu post mortem, mjawab ngn bos!! hahahaha

0 voice out:

 
perra's stories... Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino