my blog's

Saturday, December 13, 2008

g kduri kawin lagikkk

td aku ngn mak n knora bbondong2 g ikut kuarga besan mak aku (atuk beby) anto rombongan pengantin..
ima ngn abg e x ikut sbb kna keje.. ksiannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn... muahahaha
ape kes keje2 hr sbtu ye dak?? muahohohoho.. gelak keji+syaitonn =p

so korg layan gmbo jela ek..

aku kt keta knora..otw g..


aku ngn beby..

aku ngn zahid.. adik beby, br ting 4, tp dh beso pjg ko ieddd!!!!

ngn knora..tgh nk mangan2..

close up sket...tp tetap xjelas jgk =p

aku after dh blk..
hurmmm..korg prasan ssuatu x??
ce peratikan sume gmbo2 aku 2 ngn btl2 n teliti...
YAAAA............... tepat sekali!!!!!
aku dh jd minah specky!!!!!
act smlm aku ikut knora g cuci keta die n g ngambik spek mak kt kdai skali
so dh alang2 kt kdai spek 2 aku pn try2 r..
tgk2 cm ok plak, hrga pn orait..so pelagi, aku pn smbr r 1... (ceh, cm beli ikan kt pasar jek gamaknye =p)
so secara xlgsg motip sbnr aku g kduri kawin td adalah utk mnayangkn spek br aku!!!! muahahahaha...
santek x? santek x? santek x kawan2ku syayangggggg???? ~~xreti2 lg nk jge hati aku?? lariksssss...... =p
ape?? rabun???
oh tdk.......... slmt tggl rabun ku syg!!
~~edisi blagak!! muahahahaha..!!!



























0 voice out:

 
perra's stories... Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino