my blog's

Saturday, December 27, 2008

mari kte bjiwang ohhh..


sile abaikan entry kt bwh ni okeh..
aku ttekan enter, skali trs tpost daa.. PANG krg!!!!

ohh, hr 2 aku otw blk dr sek, aku dgr sinar, tup2 kuar lagu jiwang ni..
sape ntah nyanyi tp pompuan r..
sedap ohh lagu ni..
cam ssuai jek kalo djadikan lagu tema aku skrg ni..
APAKAH???!! (paham2 sdirik sudah.. lalllalaa~~)

ptemuan ini.. ptemuan terakhir..
dr dua insan yg sdg bkasih..
kerna esk hari kte tdk lg dgelarkn psgn yg bcinta..ohh..

~~~

biar hitam sejarah hidup ku..
namun aku tetap tabahkn hati..
kesal mmg kesal
hatiku tcalar
siapala yg inginkn ppisahan..

andai 1 hr ada org yg btanya
mngapa kita tdk lg bsama
jawabla bahwa jodoh kita tiada..
dan kita xpernah sengketa..ohhh..

moga engkau.., berbahagia..
dsampingnya yg kau cinta..
cuma 1.., yg aku pinta..
undangla aku dhari bahgiamu...

lalallalla~~
sedapkn..sedapkn lagu ni..
tsgtla touching uols..
oh..ohh..ohhh..
ade sape2 nk temankn aku nangis?? huhu!!

0 voice out:

 
perra's stories... Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino