my blog's

Monday, December 1, 2008

kduri kawin nita part 2

huhh,, lame sguh r ttangguh part 2 punye cite ekk
biasakla aku ni..byk nor problem.. (problem ciptaan sdiri dmase lapang :p)

kk..xmo cite byk, jom aku nyambung cite g umah nita tuh..

act umah nita ni umah taman
so uolss phm2 jela ble dh umah taman 2 cne..
ade sdkt ksempitan..huhu!!
korg bygkn pengantin berarak pn ant meja2 mkn..x ker ksian tuh??

yg c nita ni plak mmg la dh tsgtla cntk, putih, gebu n swaktu dgnnye..
kalo die g skolah 2 mmg anggun la wa ckp lu!!
aku suke tgk die tau
n rmai gk cgu2 skolah aku 2 yg tpikat kt die..

tp ble kteorg ssmpai jek g jupe pngantin..

alamak hai...

out habissssss...

very the old fashion tau..

xnatural lgsg..dh cm ala2 pelakon opera cine je ko!!
dh 2 baju die, mak aiiii...ni mane punye bj broket zmn dolu2 kala ko pkai ni nita..???

haremmmm....tsgtla mnyakitkn mata aku memandang tau

rugi btl. org dh cntk, tp...... hurmm...
pelamin die pn ala2 jek..

em. gasakla ko nita
jnji ko dh lepas
yg aku ngutuk2 ni, diri sdiri pn xlepas lg. hahaha
ntah2 lg teruk dr ko kottt.. harharhar..
(sile gelak sme2 ngn aku.. :p)

tp mknan die..mmg tiptop!!
aku sokka sgt tau
nsb baek aku ambik byk nsi n lauk pauk die, kalo x harus aku malu nk g tmbh lg knn..hehe

pas dh hbs mkn2 n mnyenap gmbo msg2, kteorg pn blah r..
g jln2 mlake dlu pastu trs blk bumm!! tdo...




- korg layan ayat penyata aku jela ek sbb gmbo2nye sume kt dlm camera kak nora
n die dh blk sememeh (smenyih) hehe.
aku xsempat nk upload msk lappy daa..

0 voice out:

 
perra's stories... Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino