my blog's

Monday, March 23, 2009

jgn merindui aku..


cehh.. gle punye poyo kn tajuk aku 2.. hahaha..
jap, jap, jap... aku rase aku nk tmbh kn lg kpoyoan 2 sket r..

jgn mrindui aku..
jgn dtanye kmane aku mhilang..
jgn tcari2 diriku ini..
biarkn diriku sdiri....

perghhhhhh!!!!! ayat xbleh blah sehhh... hahahaha =D
~~sile geli geliman ekk =p
motip??
biase r.. sek dh start
cuti dh habis
mase utk aku boring2, lost2 =p, bosan2 sume dh hye2 bye2..
skrg slmt dtg plak pd cik penat, letih, lenguh, nk demam2 =p, xlarat,.. bla..bla..bla
motip??
maknanye....
pasni aku akan kmbali pd dlu r..
ala kmbali pd aktvt lme aku 2..
just mjengah2 kt blog korg jek..
nan ado maknonyo lah eden nk wt entry2 ni.. hiks hiks
acik ponat tau uols.. ~~mcmlah korg xpenat jgk ek =p
~~alasan smata.. ayat msti mau lebih maa.. =p

kalo aku rajin aku wt la entry ek
tp xjnji r..
maybe shari dua aku wt en3..
xpun smggu dua..
xpun sbln dua..
xpun stahun dua..
what??? stahun dua???? ahaks. kk.. itu aku tipu r..
xmgkn aku mls slame stahun dua kn.. lme bebenor =p

ini pun aku wt auto publish jek
~~ ate tgh rajin, gini la gamaknye.. =p

tp jgn risau aku tetap akan jengah2 kt blog korg
aku msti nk tau pkembangan korg daa..
aku kn kepochi sket.. hehe

oklah. slmt bkeje. daaa...


assalamualaikum.. ~~ttbe insap =p

0 voice out:

 
perra's stories... Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino