my blog's

Sunday, November 2, 2008

kuar ker xkuar..??

smbong cite aku xdpek ikot tuan g exam 2...huhu


tgh sedap2 aku tgk cite hndustan smbl mlingko kkyangan (br pas mkn megi daa..) tuan pn sms..

tuan: bby. nk temankn papa release tension x?
aku: em..mlsla pa.. (jual mahal lg..xserik2..ekekeke)

tuan: btl ni..? papa dtg amik skrg kalo nk

aku: btl...mlsla..ngntok...

tuan: em..ok..


tp stelah aku b'pk 88x, ngn muke xmalunye aku pn sms tuan blk.. (kang wtnye btl2 die xamik aku, naya jerk..melepas lg krg..huhu)


aku: pa..papa amik bby ek..

tuan: ok syg..kalo bby xnk pn papa mmg amik jgk..


YIPPI!!!!!!!!!!! lallallaaa..akhirnye dpt gk aku kuar jenjalan..

tuan: kte g sgmt nk?

aku: nk2 pa! (g mane2 pn blh..asalkn jln..huhu!) em..kte g tgk sawit papa nk x?
tuan: nk syg..

sbnrnye tuan ni ade tanah sawit kt erea2 labis 2.. so dh alang2 nk g sgmt, puan tanah nk la tgk sawit die.. (huhu..perasan cm tanah aku jerk.. :p)

aku pn trs r g mandi2 ngn cpt2...mekup cpt2...pkai bj cpt2..pkai tdg cpt2..sume cpt2..
fuhhh.., akhirnye siap jgk aku cpt2..huhu!

muke dh siap cpt2..

aku trs siap2 tggu tuan kt beranda umah..(punyela excited)
tuan tepon ckp kejap lg smpi..aku pn dh ready je ni..

5 minit p1 pnantian....

muke ok lg mse ni..



10 minit kmudian..

huhu..!! mane tuan ni...hbs dh cair mekup aku die msh xsmpi2 lg.. huwa..wa..wa..
tgh aku mrncg2 nk trik muke 14 lg, ttbe tuan pn smpi....



SEGAMAT..............!! I'M CUMING.........!!!!!!!!!!!!



2 voice out:

sW33tdARLiNG said...

alahai manja panggil papa...

teringat zaman2 bercinta dengan a**m dulu... siap panggil papa mama

Shopping Cabin said...

hai..jenguk2 la ke blog saya..baju2 yg chomel..and cheap too!
http://shoppingcabin.blogspot.com

 
perra's stories... Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino