my blog's

Wednesday, November 26, 2008

hujan oh hujan

skali hujan lebat daa kt sni..

jgn smpi banjir sudah
huhu..

tringat time bnjir gle2 thn 2006 dlu..
jln nk ke bndr muo dtutup
time 2 aku tgh prktikal kt muo so apelg, yahooo!!!

syok woo xpyh g keje
ekeke
lgpn umah aku xmasuk air pn.. (umah org beriman la katakan..) lalallala.. :p

tp yg xsyoknye xde air..huhu!!
i dont like k..
very2 dont like

susah nk menguruskn hal2 ehem2..ahaks :p
bpe hr kteorg xmandi time 2..
harus la aku wangi sntiase knn.. (sembur perfume hr2 :p)

ade 1 hr 2 oleh krn dh xthn sgt dh lme xmandi, makcik aku pn ajak r aku, ima, kaknora n zkiah g mandi kt parit..
WHAT???? PARIT??????

ya... sbr ya tuan puan...
mmg kteorg g mandi kt parit.. huhu!!

tp time 2 air die jernih je tau..
tp xla kteorg bkubang kt parit 2
uolss ingat kteorg ni kerbau ker ape?? cisss...

kteorg mandi atas jln raya jek
name nye pn banjr ye dak
tp air 2 mngalir dr parit r..
syok woo time 2..air die sejuk jek
cm g piknik tau kteorg.hehe..
siap bsyampoo2.hahaha
bjam2 gk r kteorg mandi manda kt situ
cm xmo blk jek..hehe

tp skali blk umah, YA AMPONNNNNNNNNNNNNNNN...
gatal2 seh bdn kteorg!!!!
nyosal eden
dh tpkse taram gk air kt umah 2 wt bilas bdn2 kteorg
kalo tau harus aku xtpengaruh ngn ajakan makcik aku tuh! mencik!!
(x masal emo) hahaha..

1 voice out:

mrs e said...

best lak teringat kisah2 dolu2..

time tu aku lum kawen ag..
n umah e banjir teruk..
sian sgt2..

g keje pun mcm x keje
sbb ramai yag x masuk keje sbb umah banjir..

 
perra's stories... Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino